Alla inlägg den 23 december 2009

Av matilda westlin - 23 december 2009 00:00

Sådär, nu har jag slagit in 28 paket.. JOBBIGT!!! Jag räknade på hur mycket jag hade handlat till alla och det blev över fem tusen.. hjälp, så mycket har jag aldrig handlat.. Menmen, jag har köpt bra grejer och det kommer bli kanon imorgon :) Ska ta en dusch nu, Anton är med grabbarna och kommer hem senare inatt.. Sen imorgon är det julafton :D gud vad mysigt det ska bli!!!!


Jag har jobbat hela dagen.. Det har varit mycket folk, jag har också handlat kläder till mig själv och fått julklapp från jobbet.. En jätte fin ljusskål med ett ljus och snö i.. Sen ett presentkort på JC för 500kr :D åååh, väldigt bra :D Jag som handlar varje dag där :D Idag blev det ett par taights och tre par julklappar :) Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på min darling.. Han har även sytt en julströmpa till mig idag :D FAN VAD HAN ÄR SÖT!!!!!!!


OCH IDAG KOM MOA HEM :D loveli <3<3


Ovido - Quiz & Flashcards