Alla inlägg den 1 mars 2009

Av matilda westlin - 1 mars 2009 18:28

Men gud, jag kom på att jag gjorde en ny blogg isomras och jag har skrivit ett inlägg där, sjukt kul att läsa igenom gamla inlägg! här är den andra bloggen iaf, http://matildawstln.blogg.se

Av matilda westlin - 1 mars 2009 17:43

Jag fick som jag ville igår, det blev utgång ;) linda kom hit, vi gjorde oss iordning sen blev det surr och åter surr. jag fattar inte att det finns så mycket att prata om eftersom man umgås hela dagarna? but i like it :) vi har alltid så himla mysigt! vi drack massor med vin och åt chips och pratade om allt från himmel till jord :) vid tolv drog vi oss ner mot stan, linda var så himla frysen av sig så hon ringde såklart lotta ;p och vi fick skjuts ner till stan, tack gulliga du. mötte johan, robin, carro & carro sen blev det krogen :) blev bjuden på allt under kvällen så jag gjorde inte av med en ända krona, lalala så jävla bra! väl inne så var det nått äckel som gick runt och fes hela tiden, hahaha så jävla äckligt! det stank vart vi än gick och jag frågade flera stycken vafan dom gick runt och fes för, haha herregud! sjukt vidrigt. sen ett tag så fick jag för mig att det var linda som gick runt och prutta så jag mer eller mindre låg på henne och skrattade hysteriskt, haha så mogna är vi ;) men kul hade vi! kunne satt och drack öl med oss, riktigt trevligt. jag kom hem ganska sent och då slocknade jag påängång!


Idag mår jag piss, piss, piss. är bakis som satan! men jag har varit nere på stan faktiskt, mammas idee så jag följde med :) när vi precis klivit ur bilen och skulle gå till trottoaren så halkade jag, blää så nu har jag ont i knät också! jag handlade faktiskt ingenting på stan men däremot för mamma så blev det lite shopping :)


Nu har jag precis ätit sushi, så jävla gott! jag har även jätte ont under läppen, fått världens sår som förmodligen är snusens fel, illa!

Jag ska ta och städa hela övervåningen nu, milla hårar så sjukt mycket så det är hår överallt, jätte äckligt! men först ska jag bränna ut en skiva så jag kan poppa musik och städa, annars funkar det inte ;p kvällen blir lugn, ska se beck och sen sova. gud vad skönt! och jag måste bara berätta att jag tappade bort mitt nya fina läppglans som jag fått av linda igår :/ fan vad sämst!

Ovido - Quiz & Flashcards