Alla inlägg den 15 mars 2009

Av matilda westlin - 15 mars 2009 23:10

tjoho! dagen idag har varit lugn och skön, jag har bara gjort saker som jag känt för :) imorse vaknade jag pigg och utvilad, åt en mysig frukost med mamma sen dammsög jag hela övervången, tog en dusch och gjorde mamma sällskap ut till birsta :) vi shoppade massa hundben, hundgodis osv till vovven som fyller år på onsdag, haha gulligt :) sen gick vi på nån butik som sålde massa inredningssaker, jag köpte en bricka som min lilla kisse ska få ha sina matskålar på, jätte fin :) sen blev det birsta city, köpte ett shampoo, ansiktsmasker och en försvaret hudsalva så nu är jag pank! fan vad irriterande men till veckan blir det jobb flera dagar, jag måste så jag kan fixa om mina naglar på onsdag :)


Mamma skjutsade mig till lägenheten vid sex och då tog jag en prommis ner till pappa. han har satt i mitt löshår ikväll, han är verkligen grym på det ;) haha lillfrissan! tyvärr så glömde jag en del av håret hemma så just nu är det tunt och alldeles för ljusbrunt, inte alls likt min egna hårfärg men det ska fixas till i veckan :) gick sedan med pappa och handlade frukost & mat så nu har jag laddat upp här hemma :)


Ikväll har jag tagit ett bad, sett på beck och bara tagit det lungt. ska alldeles strax gå och sova. tidig morgon och skola imorgon "o hoppas jag slipper huvudvärken som jag har alla andra dagar :s


Förresten, igår så tog jag det bara lungt hemma med mamma. vi var och handlade gomiddag och lagade sedan iordning fläskfilen, sallad, såser, ostar, vitlöksbröd och klyftpotatis :) åt och kikade på melodifestivalen med en massa godis, chips och vin :) myspys. gick och la mig tidigt :) as skön lördag!


och här kommer två bilder från fredagens förfest hos lisa :) haha, korvarna!

Ovido - Quiz & Flashcards