Alla inlägg den 5 mars 2009

Av matilda westlin - 5 mars 2009 22:27

Idag är det torsdag och jag har jobbat hela dagen idag med! så nu har jag jobbat hela lovet, viee vuxenpoäng kanske? Sen blev det middag hos pappa med farmor & farfar :) dom har varit på gran canaria och kom hem idag så dom var så sjukt bruna, kände mig som värsta spöket bredvid båda två, uäee 8-) efter middagen så fick jag för mig att färga håret och eftersom varken stan eller birsta var öppet så sprang jag och köpte hårfärg på konsum, haha gud! men det fanns samma hårfäger som tex på h&m så det fick duga. fanns ingen slingblondering så jag tog en vanlig ljusbrun för att göra slingor med.. var meningen att sigrid skulle komma hit och hjälpa mig med det och att vi sen skulle umgås :D men då hade hon ingen skjuts hem sen så då det blev inget. istället kom pappa upp hit och gjorde slingorna på mig, haha han kan han ;) dock så syns inte en ända slinga :o fan vad less jag är nu. pisshelvete.. men det borde jag ha förstått eftersom det var en ljusbrun färg så där gick hundra spenn åt helvette, bra matilda! det hade jag ju verkligen råd med? näe inte precis! men jag får skylla mig själv eftersom jag alltid gör såna dumma impulsgrejer! aja, jag ser likadan ut nu som innan jag färgade håret och ja, vad kan man säga? ingen kommentar tack!


Nu ska jag plocka ihop alla jävla kläder som ligger slänga överallt på golvet här hemma sen gå och sova. jag märkte även förut idag när jag kom hem att jag tappat en nagel :o hur nu det kan ha gått till? jag har inte ens märkt det, jävla skit för det också! så på måndag ska jag till maria, jag måste fixa en ny. rödfärgen sitter även kvar under naglarna, äckligt fult! omg vad jag klagar men jag kan inte låta bli, allt går ju fan åt helvette för mig, haha jag kan bara skratta alltså!


Imorgon jobbar jag igen så kom in och hälsa på mig om ni är på stan :) nu ska jag dra, pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards