Alla inlägg den 20 mars 2009

Av matilda westlin - 20 mars 2009 13:53

Hej hopp. Idag är det fredag och jag är ledig från skolan som jag nämnt ett antal gånger nu men det är så fruktansvärt underbart så det är värt att nämnas igen ;) Just nu är jag på cleo och jobbar. Ganska lungt idag men det kommer förmodligen mer folk lite senare, dom flesta går ju i skolan, jobbar osv.. Ikväll blir det bara lungt, jag ska hem till lägenheten och bara ha en tvkväll :) För imorgon blir det jobb igen, duktig jag är som jobbar så mycket, höhö!


Imorse tog jag en långprommis med elviz, det var jätte skönt ute och härligt att börja dagen med en promenad, ska jag göra oftare tror jag :) Igår satt jag i mitt löshår, tog skit lång tid! Sen färgade jag majas hår och gjorde sedan slingor, blev jätte fint :) Gick och la mig ganska sent, låg och surra i telefonen ett bra tag :)


Nu ska jag sluta blogga och lägga ut lite smycken. vi hörs, puss

Ovido - Quiz & Flashcards