Alla inlägg den 13 mars 2009

Av matilda westlin - 13 mars 2009 18:36

Äntligen fredag idag :) jag vaknade tidigt imorse av att maja stod och testade kläder i mitt rum och efter det så kunde jag inte somna om heller, huh! klockan var då sju och jag skulle egentligen upp vid nio, haha tröttsamt. men jag låg och kikade på vakna med the voice och gick sedan upp.. tog en dusch, drack en smoothie och gjorde mig klar för att gå och jobba :) blev ingen skola idag som ni märker.


Dagen på jobbet har gått bra, blev en subway till lunch. åt en macka som linda lärt mig att älska, nämnligen en tonfiskmacka :) jag skulle kunna leva på dom mackorna 8-) vid fem slutade jag och då gick jag hem, har nyss ätit middag och nu ska jag bli sminkad av maja :) sen ska jag iväg till lisa på förfest där :) vi ska senare ner på oscar och partaja ikväll ;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards