Alla inlägg den 10 mars 2009

Av matilda westlin - 10 mars 2009 21:23

Idag är det tisdag och jag blev sen till skolan. gick i snöandet ner till skolan, var helt dyngsur när jag kom fram, ingen höjdare precis. vi hade näthandel, sen lunch, jobbade lite med årsrapporten för UF och sedan hade vi svenska. satt vid datorn på alla lektioner så när jag och linda gick hem hade båda en så fruktansvärd huvudvärk "/ jag hatar att jobba vid datorn en hel dag och att sitta nere i datasalen på åkersvik är hemskt! nånting med luften som gör att man blir så sjukt trött, huvva!


Har även varit och tränat med linda på halv fem passet :) det gick mycket bättre än igår! hade mina träningsskor i lägenheten så jag fick låna majas dansskor och dom var grymma att träna i.. nästan så att jag vill köpa ett par egna 8-)


Ikväll har jag sett Rosings program tsm med mamma, herregud säger jag bara. vilka idioter till killar!! men nu är det desperate, ska småkika lite på det sen blire natti.


Fan vilken ångest, jag är riktigt jävla klumpig av mig. jag hatar sms, det blir bara fel när man försöker, helvette!

Ovido - Quiz & Flashcards