Alla inlägg den 17 mars 2009

Av matilda westlin - 17 mars 2009 15:35

Nu är jag på cleo och passar affären medans mormor är på nån invigning :) linda frågade mig förut om jag verkligen orkade jobba, det gör jag inte om jag ska vara helt ärlig. Jag har ont i huvvet, mår bajs också! Men jag jobbar förmodligen bara en timme till sen får jag gå hem till pappa och äta mat sen ska jag & milla åka till mamma :) Så ikväll blir det en tvkväll, rosing och desperate :) känner för en massa godis också. Jag fick även ett mail från jessika där hon skrev att hon kommer hem snart, viie vad kul! Då blir det party party :D


Jag hade nyss en kund här på Cleo som handlade av mig och vi började surra om körkortet, jag berättade hur jävla dåligt det går för mig så han berättade om deras körskola och att dom har "sista minuten" lektioner som kostar 49kr och en vanlig körlektion kostade bara 400. Sen om man tipsade en kompis som började där så får jag en gratis körlektion bara för det. och första gången man kör hos dom så kostar det bara 49kr för 40min körning och det var bara för att det var första gången så att man kunde lägga upp ett körchema. Asså shitt :o as bra verkade det! Han sa även att om jag började där så behöver jag inte köpa ett nytt teoripaket utan jag kan behålla mitt gamla och köra vidare där :o omg, fan vad bra! Det ska jag verkligen fundera på :o synd bara att jag inte visste om den från början för då hade jag aldrig behövt lägga ut alla tusen kr som jag gjort nu och det värsta är att jag inte ens kommit nån vart med mitt körkort :/

Av matilda westlin - 17 mars 2009 11:27

Idag gör det fortfarande ont "/ sen har jag min jävla huvudvärk idag också så det blir ingen skola för mig! Jag har lovat mormor att vara på cleo från tre och nån timme framåt eftersom hon ska bort så jag får pallra mig ner dit fastän att jag igentligen bara vill stanna hemma och gräva ner mig!


Sen måste jag erkänna att jag överdrev lite med håret igår, hade man haft tunt hår och den ljusbruna färgen så hade håret jag beställde varit perfekt. Jag har ganska tjockt hår och behöver därför tjockare löshår och en mörkare färg.. Jag ska lägga ut håret och försöka få det sålt, samma med ett par jeans jag har. Gör det ikväll, man kunde inte betala med kontantkort så jag ringer från mammas hemtele. Ska dit ikväll och sova där :) För imorgonbitti ska jag till maria och göra om mina naglar och jag ska ha dom sådär jätte långa som alla tycker är skit fult! Haha, det är så roligt för alla säger hela tiden att jag har för långa naglar men jag bara älskar dom och skulle helst vilja ha längre men dom är så jävla snygga när dom är långa tycker jag. och det är väl det viktigaste vad jag tycker antar jag? :) Nu måste jag röjja upp lite här hemma och äta min lunch som pappa kom hit med :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards