Alla inlägg den 29 mars 2009

Av matilda westlin - 29 mars 2009 15:37

Vilken seg dag! Jag vaknade kl elva, igentligen klockan tolv.. Jag hade glömt att ställa om klockan. Gick ner och tvättade tre maskiner, är precis klar i tvättstugan nu. Skönt att ha det gjort, jag hatar att tvätta.. varmt och tråkigt nere i tvättstugan plus att man blir upptagen hela dagen, huh! Igår var jag bara hemma hos pappa och tog det lungt, vi kikade på tv och åt godis, skönt som satan! Innan så jobbade jag och det var som vanligt ingen höjdare när man varit ute dagen innan "/ Men smällar man får ta! Blir en till jobbig lördag nästa helg, inget jag ser framimot. Men på fredag så blir det fest, viee jag längtar :) Jag måste även nämna att den här fredagen då vi hade klassfesten var så jävla rolig, det blir verkligen vad man gör det till och min kväll var grymt rolig!


Ikväll ska jag få en helkroppsmassage på en & en halv timme, fyfan vad skönt! Jag fick det till ett bra pris också, endast en hundring, ja ibland måste man ha tur :) Så det ser jag framimot som fan, jag har så jävla ont i kroppen, helst i nacken/axlarna/ryggen.. Säkert klackisarna från ifredags fel, buhu. Ska kanske ta och sova över nere hos mormor inatt, då får jag nära till stan imorgonbitti då praktiken börjar :) Jag vet inte alls hur jag känner för det, både och.. Skönt att slippa skolan men samtidigt inte.. Men det blir säkert bra :) Nu ska jag städa upp lite här hemma sen gå ner och käka hos farmor&farfar. Sen tycker jag att ni kan ta en titt på min bilddagbok, på alla pics :) pusshej

Av matilda westlin - 29 mars 2009 12:50

Har lagt in lite bilder från fredagen på bilddagboken, fler kommer ;) http://mathildawe.bilddagboken.se

Ovido - Quiz & Flashcards