Alla inlägg den 16 mars 2009

Av matilda westlin - 16 mars 2009 23:34

Idag så jag varit i skolan med malin, vi hade en lång håltimme så vi gick upp till mamma en sväng sen en snabbis på stan :) på svenskan så fick jag as ont i magen, jag klarade inte av att vara kvar och både malin och kunne var as gulliga mot mig så jag bestämde mig för att åka upp till vårdcentralen. kunne skjutsade mig :) snälla hjärtat! var kvar där ett tag sen fick jag skjuts hem igen. pallar inte skriva här vad det handlar om med tanke på att det är så många idioter som läser min blogg som inte har med mitt liv att göra alls. så jag låter det bli osagt :) eftermiddagen har jag tillbringat hemma med pappa, sen kom hampus hit. vi satt och kikade på en massa bilder, åt kladdkaka och garvade ;) sen kom gustav hit en sväng, skit kul att träffa han igen :) agneta och mamma kom också förbi och hade med sig en SOLO tidning, godis osv. naaaw, vad gulliga alla är alltså :) helt sjukt! gud vad jag älskar er kära familj och älskade vänner, ni är bäst och vet vilka ni är!


Nu är jag jätte trött så jag ska gå och lägga mig, får vi se om jag stannar hemma imorgon, förmodligen så blir det så. pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards