Alla inlägg den 7 mars 2009

Av matilda westlin - 7 mars 2009 09:27

Igårkväll efter att jag ätit middag hos f&f så for jag och pappa hem till mig och packade ihop alla mina kläder som låg slängda överallt i lägenheten och åkte sedan bort till mamma på södermalm :) blir en till helg hos mamma nu. vi tog ett glas vin och surrade samtidigt som vi tvättade tre maskiner med mina kläder ;p sen resten av kvällen så blev det singstar, haha så jävla kul! helvette, vad jag sjöng! det blev lite för sent med tanke på att jag skulle upp nu imorse, gick och la mig två/halv tre igår "/ buhu, men kul vare!


Vaknade imorse med världens huvudvärk igen, så jag började dagen med en ipren som alla anda morgonar "/ inte bra att gå på värktabletter varje dag och hela tiden men jag måste, mår jätte dåligt varje morgon när jag vaknar :( så vad ska man göra? men nu måste jag göra mig iordning och sen gå och jobba. efter jobbet så ska jag ut och äta med mamma :) bye

Ovido - Quiz & Flashcards