Alla inlägg den 14 mars 2009

Av matilda westlin - 14 mars 2009 15:20

Vilken tur att jag tog ledigt från jobbet idag, herregud vad jag mår dåligt. jag drack nästan ingenting igår, iaf inte så mycket som jag brukar men ändå blev det för mycket? jag blev skit full! men kul vare ;) började med förfest hemma hos lisa, hennes kille och några av hans kompisar var där också. sen kom johan dit och vi surrade, drack vin och hade det roligt :) haha, simon började steka korvar så vi åt varsin varmkorv med bröd innan vi drog vidare, haha! gick sedan ner till oscar där det var studensfest :) jag och lisa träffade jenny på engång när vi kom in så vi köpte varsin öl/vin/cider och gick sedan och dansade ;) kvällen var skit kul! dock gick den lite för fort men det var mycket folk roligt folk, mycket dans och glada miner, kunde inte bli bättre :) for sedan till bosvedjan och sov där.


Som sagt idag mår jag bajs! pappa kom och hämtade mig vid elva och skjutsade hem mig till mamma, det första jag gjorde var att spy.. tog sedan en huvudvärkstablett och la mig och sov. sen har jag tillbringat hela dagen framför tvn med ett glas vatten och the hills på tv. min kväll blir lugn, jag kommer förmodligen piggna till lite senare så då ska jag åka och handla med mamma sen ta ut mitt löshår och sätta in det nya :) men nu ska jag lägga mig i soffan igen, haha herregud vilken dag!

Ovido - Quiz & Flashcards