Alla inlägg den 19 mars 2009

Av matilda westlin - 19 mars 2009 18:29

Hej påer igen! När jag och linda gick hem blev båda genast mycket piggare men är det så konstigt? nej! Kom ut i solen och gick på en bar backe, viee vad underbart! dock ganska halt ute men mycket bättre än innan då vi satt i en källare med fönster uppe i taken och nördade med hemsidan framför en dator i tre timmar, ingen höjdare..


Nu håller jag på med mitt löshår igen. Har precis lagt det nya håret i ett vadderat kuvert som jag ska skicka iväg imorgon :) Sen har jag suttit och tagit bort dessa jävla microringar från mitt gamla hår och klippt till fästena, bara det tog ca en timme.. Att jag orkar.. Jag fattar inte, detta jävla hår, haha! Men nu är jag less på mitt korta hår, redan! Jag ser ut som en svamp utan löshår, haha fluffigt kort hår, fy vad fult! Så nu ska jag sätta i det gamla och förmodligen köpa ett nytt lite senare. Jag ska t om göra det själv, grymt duktig jag är! Ganska svårt att sätta fast det där bak och det tar mycket mycket längre tid än när nån hjälper en, men det går.. Så det ska jag pyssla med ikväll :) Jag hade tänkt att träna med lisa ikväll men det får jag skippa nu, kommer inte hinna. Har lovat maja att färga hennes hår när hon kommer hem från träningen också, då ska vi slinga och färga hennes snygga hår :) Jag kanske borde satsa på att bli frissa? ;) Men ska jag hinna med allt så måste jag sätta igång nu, good luck to me. bye

Av matilda westlin - 19 mars 2009 13:59

Fan vad less jag är på näthandel, det är så jävla bajs tråkigt så jag vill bara dö! Jag får as ont i huvudet när jag sitter vid datorn i flera timmar och det är så sjukt tråkigt att bygga en egen hemsida så nu vill jag bara hem nu!!!!!


Det första jag ska göra när jag kommer hem är att ta en kaffe, lägga mig i soffan och bara vila. Skolan dödar mig!

Av matilda westlin - 19 mars 2009 13:06

Idag är jag på skolan, har inte gjort så mycket på lektionerna.. Det är jävligt slappt i skolan nu, vilket är jävligt skönt men känns ändå onödigt att måsta gå hit för att få närvaro. Nu sitter jag, malin och linda i datasalen och väntar på sista lektionen, vi ska jobba med våran hemsida så vi slipper skolan imorgon och då är vi LEDIGA :D voho!! och då ska jag jobba! Jag verkligen älskar att vara ledig från skolan, jag blir på skit bra humör och jag kan göra vad som helst då, t om jobba och tycka att det är kul :)


Igår var jag hemma och var katt & hundvakt, så jag tog en långprommis med vovven upp till mig i haga för att hämta löshåret som jag ska skicka iväg idag :) Sen gick vi tillbaka hem till södermalm och fyfan vad jag och elviz var trötta då. haha gud, man har ingen kondition kvar alltså! Så ikväll blir det förmodligen träning om jag orkar vänta ända till halv åtta. Det är så drygt att träningen är så sent! aja, vi får se hur det blir :) pussspåer 

Ovido - Quiz & Flashcards