Alla inlägg den 4 mars 2009

Av matilda westlin - 4 mars 2009 22:02

<3 Jag vet inte vad jag ska säga, jag har inga ord för hur jag känner just nu. det är så mycket som rör sig i huvudet men jag är så himla glad att jag fick träffa dig idag! hjärtat, hjärtat, jag kommer finnas här för dig, alltid!

Av matilda westlin - 4 mars 2009 21:57

Idag har jag jobbat, varit på stan och kikat på balklänningar också :) sen imorse så gick jag ner till mamma och tog blodprover och mina värden var bra. så det var väl bra samtidigt som jag hoppats på att dom inte skulle vara det så att jag kunde få någonting som skulle få mig att må bättre.. men doktorn så att det förmodligen ligger nån förkyldning som vägrar gå över och att det är därför jag är så trött och mår som jag gör.. men när jag kom till cleo så pysslade mormor om mig, fick alla möjliga tabletter, en uppiggande, två alvedon, fiskleverolja, en bedövning för halsen osv osv.. haha gud men allt fick mig att må bättre iaf, tack och lov!


Efter jobbet så gick jag hem i regnet, gick förbi ica och handlade lite grann sen fick jag besök och nu har jag precis varit upp till danne och fått en ipren, mina var slut "/ ska lägga mig tidigt ikväll, jag ska inte ut som alla andra! jag pallar inte, så have fun tonight. själv ska jag sova. bye!

Ovido - Quiz & Flashcards