Alla inlägg den 27 mars 2009

Av matilda westlin - 27 mars 2009 10:32

Jag är så jävla stressad, det är skolan sen jobbar jag.. Har tränat på kvällarna och igår gick jag direkt till en föreläsning efter jobbet så jag kom hem halv tio, då satt jag i mitt löshår sen la jag mig och sov.. Idag ska jag också jobba sen ska vi ha klassfest hos jocke :) jag, malin, linda & tilda, vi åker dit med pappa halv sju :) Så idag blir det också sjukt stressigt. Därför jag inte hinner med att blogga men allt kommer nog bli lugnare till veckan, i hope. Nu ska jag göra mig iordning och gå ner med milla till mormor, hur nu det ska gå 8-) Skriver mer imorgon om jag inte är alltför död! Det får bli en tidig kväll för mig, ska upp och jobba på lördag också, huh. Vi ses ute i vimmlet, bye

Ovido - Quiz & Flashcards