Alla inlägg den 6 mars 2009

Av matilda westlin - 6 mars 2009 16:59

Igårkväll hittade jag en ny löshårsida som var jätte billig så det drömde jag om inatt.. jag drömde att mircoringarna, (det är dom man sätter fast hårslingorna med) att dom var lika stora som armband, haha herregud! 


Annars så har jag jobbat idag, det har varit sjukt mycket folk så jag är jätte trött nu. har igentligen slutat men jag väntar på att pappa ska komma och hämta mig. ska bort på middag nu vid sex sen har jag ingen aning om vad det blir ikväll, jag är skit trött så jag är sugen på en lugn myskväll. men på lördag vill jag ut och festa, är jätte partysugen ;) fast inte ikväll, men man vet aldrig, får se hur jag känner sen :) var tvungen att inhandla en ny dustit (volympuder till håret) idag också, jag har nog överdrivit med min som jag hade för den räckte bara i två veckor, haha opps! men nu har jag en ny som jag ska snåla med! pappa och jag satt och kollade på lyxfällan igår och när vi började räkna på min ekonomi så höll jag på att dö, jag gör av med så sjukt mycket pengar hela tiden :s så fort jag får pengar så försvinner dom lika snabbt. herregud, jag måste börja spara för nu har jag inga undanlagda pengar alls "/ aja, nu ska jag iaf åka och äta. bye

Ovido - Quiz & Flashcards