Alla inlägg den 22 mars 2009

Av matilda westlin - 22 mars 2009 15:32

Lördag; Jobbade på dagen. Sedan fick jag skjuts av mamma och tomas hem till mig :) Då gick jag ner och solade på "solklart" i haga :) sen gick jag fort hem, la mig och sov en stund, var så jävla trött.. Plus att jag kände mig jätte stressad och kände att jag aldrig skulle orka med kvällen om jag inte vilade en stund..


När jag vaknade så tog jag en dusch och gjorde mig klar :) Vid åtta skjutsade hampus ner mig till våningen där jag mötte mamma & mormor :) Det var nån "chillkväll" där. Susanne som har våningen släppte en ny skiva (om jag minns rätt) så det var mingel osv där. as mysigt var det :) Fick två öl/vin biljetter när vi kom så vi satt oss och åt lite småplocksmat och drack vin :) Jag smsade med lisa och vi bestämde att hon skulle komma ner och göra oss sällskap och det gjorde hon :) Vi surrade och drack våra två glas vin där :) tack gulliga mormor som fixade så att vi fick följa med, love u!


Vid tio så betalade mamma en taxi åt oss upp till södermalm så vi slapp gå i våra 10cm högklackade skor, haha herregud, det hade jag aldrig pallat! Men vi åkte med världens suraste taxichafför upp till mig, han sa inte ett ord, haha idiot! Sen gick vi och hämtade mitt vin under spaden på gården ;p Halkade sedan vidare ner till linda&robin, fan vad kul det hade varit att se oss när vi gick neråt. Måste ha sett förjävligt ut, båda var lite smått runda under fötterna och vi kunde knappt gå i våra skor med tanke på hur halt det var, haha! Vi fixade ihop en jätte fin present till robin som fyllde 25år :) Det blev två ostkrokspåsar med papper runt om, med snören och två rosor på paketet, snyggt som satan med tanke på att vi fixade ihop det utomhus ;) han blev jätte glad och vi satt och hade trevligt med lite folk hemma hos linda :) Sötingen hade såklart bakat en massa kakor och bullar som jag inte kunde låta bli att smaka på, du är så duktig gumman :) <3


Vid ett så skulle hampus köra ner till stan så jag och lisa hängde på, blev först svensson där vi träffade mycket roligt folk, många jag inte träffat på jätte länge. Det var många idioter där inne också men dom störde inte oss, utan vi hade skit kul ändå :) Vid två när dom stängde blev det stadshuset och vi hade riktigt tur, eftersom det bara var en timme kvar så kändes det dyrt att betala in oss för en hundring så efter en lång jävla tjatan på vakten att vi inte ville betala in oss så fick vi tillslut bara betala halva priset, haha klockrent! men det ledde såklart till sura miner från vissa 8-) Väl inne så blev det mycket dans och vin, var riktigt mycket folk också! Jag hade skit kul, dock var jag och lisa lite för fulla men jag minns allt och kul hade vi så vad spelar det för roll ;) höhö. Riktigt kul kväll, tack alla inblandade :)


och ett litet plus, jag hade med mig hela min vinflaska hem igen, drack bara ett glas från den, viiieee :) ett minus, knäppte inga kort "/

Ovido - Quiz & Flashcards