Alla inlägg den 18 mars 2009

Av matilda westlin - 18 mars 2009 18:09

Nu har jag fått iväg mitt löshår på blocket, fick bara hälften av vad jag köpte det för men jag hade inte räknat med nått annat heller.. En skit gullig tjej som hette Louise ringde mig nu och ville ha håret så jag ska skicka iväg det imorgon, gud vad glad jag är nu :) superbra, så nu kan jag äntligen beställa nytt hår i min egna färg och tjockare slingor ;)

Av matilda westlin - 18 mars 2009 17:41

Onsdagen den 18 Mars är det idag och våran lilla vovve fyller 7 år :) Det har vi verkligen firat, sång på morgonen, han har fått massor med presenter, specialmat och maja gjorde ordning en tallrik med leverpastej format som ett hjärta, haha gulligt :) Sen så är det även maja & fredriks dag idag, dom firar åtta månader :) och dom är så jävla söta tsm, det är verkligen kärlek det!


Jag själv har jobbat på Cleo idag, vi är ju numera lediga på onsdagar så jag sket inte i skolan om ni tror det ;) Innan jobbet, vid nio imorse så var jag och fixade mina naglar :) och den här gången fick jag inte som jag ville, utan nu har jag JÄTTE korta naglar istället för mina superlånga ;p men jag lyssnade på maria och det fick bli korta nu istället, det är bara för att dom släpper så fort annars och jag måste göra om dom oftare om jag har sådär långa, dvs det blir mycket dyrare så det här får funka det med :) Dom är jävligt snygga ändå! Fast hälften så korta jämfört vad jag hade förut 8-)


Nu har jag precis ätit mat, ska antingen ta en långprommis nu eller dra och träna, jag har inte bestämt mig än. Ska nog sova kvar här i natt också, iaf så känns det nu :) får se om jag ändrar mig senare, hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards