Alla inlägg den 11 mars 2009

Av matilda westlin - 11 mars 2009 22:45

Tjabba! idag är det onsdag och vi har varit lediga från skolan så jag passade på att jobba istället :) gick himla bra, massor med folk och jag åt bara nyttigheter hela dan ;) det händer aldrig när jag jobbar med mormor, då blir det alltid den onyttigaste lunchen man kan tänka sig, chokladbakelser till kaffet och massa annat runt om, haha herregud. men nu när hon ska vara nyttig och "banta" så kunde även jag hålla mig till det normala ;) bra bra. efter jobbet så for jag till matfors, MATFORS!!!! haha dit trodde jag aldrig mer att jag skulle åka men världens gulligaste familj bor ju där och jag har haft kontakt med dom nu i några dagar och vi kom fram till att jag skulle komma och hälsa på :)


Så idag efter jobbet så kom Åke och hämtade mig på cleo sen for vi hem till fam eriksson :) ååhgud vad kul att träffa alla igen! och för er som inte vet hela storyn så var jag tsm med en kille som heter henke i två år och jag mer eller mindre bodde i matfors, alltså shitt vilka minnen jag har därifrån! helt sjuka grejer har jag varit med om i lilla matfors, jaa vad ska man säga? det var en rolig tid, ingen jag skulle vilja uppleva igen men som sagt det är minnen nu.


Men iaf, henke har en syster som heter helena som är mycket äldre än honom och hon är gift med åke och tsm har dom fyra helt underbara ungar som jag har umgåtts jätte mycket med under "matforstiden" men när jag och henke gjorde slut så träffade jag inte dom längre.. vi skickade kort till varann om man varit utomlands, om det var jul osv.. men inget mer. men johanna ringde mig häromdan och vi kom fram till att jag skulle hälsa på :)


Jag åt middag med dom när jag kom dit sen hade en av ungarna, jocke träning så då for han, åke, jolina och helena till matfors sporthall medans jag, jossan och johanna var kvar hemma :) vi lyssnade på musik som dom älskade, bla danny ;) jag och jossan tatuerade varann med klister tatueringar ;) och sen lekte vi, haha herregud vad jag tycker om ungarna :D det var riktigt kul att komma dit. när resten av familjen kom hem fikade vi blåbärsbakelser & kakor som jag hade köpt med mig :) sen vid tio skjutsade åke hem mig :) så nu är jag helt slut, jag är inte van vid att passa ungar sådär länge, höhö. jag är även tatuerad med hjärtan, fjärilar och rosor typ överallt, haha! men kul har det varit :) så nu ska jag ta och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. puss&godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards