Alla inlägg den 8 mars 2009

Av matilda westlin - 8 mars 2009 17:40

Igår efter jobbet så blev det en fika med mamma & tomas, trevligt trevligt. sen var det meningen att jag och mamma skulle ut och äta men jag hade sån jävla huvudvärk så jag kände för mat hemma istället, blev kebab, gott det med! sen for vi och hämtade maja, fredrik & elviz i granloholm. planerna för kvällen var igentligen att jag skulle ut med mats och grabbarna men huvudvärken vägrade att gå över och jag kände mig trött så istället blev det en lugn hemmakväll. vi såg på filmen Rallybrudar och åt massor med godis, blev nått glas vin också :) myspys


Idag slapp jag baksmällan som man alltid annars har på söndagar så det var grymt skönt. åt frukost med mamma sen for hon och jag ut till birsta :) hennes telefon har pajat så vi for på media markt och kikade på en ny. efter en timmes velande så blev det tillslut en svart/orange liten telefon, jätte söt :) skit snygg kille som hjälpte oss också, herregud jag dör! kul att jag sminkade mig och så, haha! for förbi djurmagasinet innan vi for hem och inhandlade lite hund&katt grejer.


Nu har vi precis ätit middag, ska nog ta och sola en sväng ikväll sen blir det antingen beck eller sanningens ögonblick? sämst att dom lagt båda programmen samtidigt! och imorgon är det skola "/

Ovido - Quiz & Flashcards