Alla inlägg den 3 mars 2009

Av matilda westlin - 3 mars 2009 23:26

Shitt vilken lång dag det har varit idag, jag är inte van att jobba sådär länge men det var faktiskt riktigt kul att jobba själv.. värsta ansvaret liksom :) tog en prommis upp till pappa sen, åt en skit snabb middag sen fort upp till lägenheten och borrade upp min gardinstång och satt upp mina nya gardiner. det blev skit bra, gud vad nöjd jag är :) sen for vi hem till mamma, jag packade snabbt ihop min stor jävla väska som jag drar fram och tillbaka hela tiden. och så kom linda och hämtade milla och mig :) var så himla gulligt, hon ba; är ni klara? haha åååh, VI var klara ;) haha så jävla gulligt! ni som inte känner mig tycker nog att jag är konstig men ni som känner mig vet hur jag är och hur mycket min lilla pluttis betyder för mig :)


Men vi for iaf och tankade på OK sen vidare till ica för att handla godis :D sen gasade vi hem till mig för att hinna se Linda Rosings program :) och vi hann, missade nån minut från början men sen såg vi resten, eller såg och såg.. vi surrade fan konstant till hela programmet så vi hängde knappt med, haha loveli! efter det så började desperate och nu har linda precis åkt hem nu. hon var så trött lillplutten :) jag själv är pigg som satan men borde gå och lägga mig, har massor som jag ska hinna med innan jobbet imorgon, bla gå ner till mamma på bvc och ta mina prover sen ska hon & jag ta en fika :D och så måste jag på stan en sväng och köpa ett nytt läppglans, ett likadant som jag fick av linda som försvann i lördag "/ ååh vad jag älskade det! rosa och glansigt, linda hon kan hon :D


Vid elva så börjar jag jobba :) och jag ska försöka kolla så att jag kan vara ledig på torsdag för då vill jag åka till härnösand! aja, nu ska jag göra mig klar för att gå och sova. puss&godnatt

Av matilda westlin - 3 mars 2009 17:50

Jag är kvar på jobbet och jag är så himla trött och det svider i ansiktet, haha jävla tomatface! imorgonbitti ska mamma faktiskt ta blodprover på mig och kolla upp mina blodvärden, jag är så himla trött hela tiden och då kan det vara att man har hjärnbrist eller nått liknande. så vi får väl se imorgon då, eller så är det bara att jag sover dåligt, höhö. men jag har även fått sån himla huvudvärk varje morgon när jag vaknar "/ så jag nästan hoppas på att det är nått knas med mina värden så jag kan äta några hjärntabletter eller nått annat så huvudvärken och tröttheten försvinner "/ men nu ska jag ta en macka sen stänger vi om tio min :) pusspåer

Av matilda westlin - 3 mars 2009 16:34

Hej snyggingar! nu är jag på jobbet, mormor är och färgar håret så jag jobbar själv :) ooh, duktig jag känner mig, lalala 8-) innan jobbet så sprang jag iväg och köpte ett par jätte fina gardiner på indiska, somriga med jätte fina mönster på, vita är dom :) så när jag slutar ska jag upp till lägenheten och sätta upp dom, pappa ska hjälpa mig att sätta upp en gardinstång också, så jag passar på att äta middag med han samtidigt.


Annars idag så känner jag mig som en tomat, var ju ner på ego och solade med maja igår och det tog kan jag säga, måste ha varit nya rör för idag är jag så jävla bränd, buhu! och jag har även pajat mina naglar också, fick för mig att måla röda naglar häromdan och nu när jag skulle ta bort lacket så har det fastnad rödfärg under materialet som man bygger nageln med :o skit fult! jag har målat dom förut och då gick allt bort men inte nu? skumt! måste höra med maria hur jag ska göra, för det är skit fult att gå runt med snygga naglar med rött runt om, huvva! typiskt att det ska hända mig, blää! men nä, nu måste jag sluta skriva, är ju som sagt på jobbet så jag måste göra lite nytta.


åh, vad jag vill ha sommar & långt hår nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards