Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

måndag

Av matilda westlin - 23 mars 2009 22:17

Satt precis och läste lovisas blogg och hon skrev att hon sov över imorse, det gjorde jag med!! Vaknade vid halv nio (då vi började) av att linda ringde mig.. damn, vad jag var trött.. orkade verkligen inte stressa så jag tog det lungt och när jag var klar så gick jag till skolan. Ganska onödig dag, har inte gjort mycket, haft betygsprat osv. Fick vg i både svenska och historia sen hade vi världens "serious talk" med barbro, faktiskt riktigt bra att vi hade det :) och jag fick en helt annat bild av henne, har alltid tyckt att hon varit sur osv. Men ja, som sagt, jag fick en annan bild av henne nu :) Sen efter skolan så gick jag hem, pysslade om milla lite, kammade henne och myste :) Gick sedan och hämtade hampus och så gick vi ner till pappa o åt hamburgare :) Både han och jag var så jävla övertrötta så vi satt och hittade på sjuka namn och skrattade hela tiden, haha mycket roande! Vid sex gick jag till träningen, pappa följde med mig en bit sen träffade jag lisa och så tränade vi på ett puls/medel pass. Riktigt skönt, ska försöka hålla igång med träningen nu, det behövs verkligen!!


Nu ikväll har jag varit och handlat lite mat med pappa, sett på det första Robinsson avsnittet på datorn och små kikat jag på Spårlöst.. Det handlade om en tjej som sökte upp sin pappa ikväll, jag älskar det programmet! Hon hittade honom tillslut på hawaii och det blev riktigt känsligt så jag kunde inte hålla mig, blev några tårar 8-) Nu ska jag strax gå och sova men först måste jag se Ballar av stål, haha det är så jävla sjukt!! PUSSPÅER


Jag vet att det är så jävla fel men du gör mig glad, så fruktansvärt glad, lalala..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards