Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

sammanfattning

Av matilda westlin - 28 mars 2009 23:52

Men hjälp, jag hänger inte med i bloggandet! Nu har jag missat en hel jävla vecka, men kort sammanfattning av det jag minns..


Tisdag; skolan, jobb, träning, myskväll med therese, hampus & mats :) kikade på rosing och desperate med massa fruktsallad och glass, viee.


Onsdag; var på skolan och gjorde en redovisning, jobbade resten av dagen. Vid fem mötte jag upp mamma och så följde hon med mig till optikern så nu har jag fått svar på min ständiga huvudvärk och på min trötthet. Jag har ett litet synfel och skulle behöva glasögon när jag läser, ser på tv osv.. huh, drygt! Men skönt att veta eftersom jag har huvudvärk varenda jävla dag.. Innan vi for hem så gick vi förbi wedins accent och köpte en väska som jag spanat in i några dagar, kunde inte låta bli 8-)


Torsdag; var till skolan i en halvtimme sen blev det jobb! for sedan på en föreläsning på mittuniversitet. Blev klar halv tio, fick skjuts hem av pappa. Satt i mitt nya löshår, gick och la mig vid tolv. Stressade som en dåre hela dagen så jag deckade påängång när jag la mig och sov.


Fredag; packade med mig allt som jag kunde komma på att jag var tvungen att ha med mig ner till cleo och till kvällen eftersom jag inte tänkte dra hem när jag slutade.. väskan blev proppfull och jag tog kattboxen med milla i och traskade ner till stan :o (mormor skulle vara kattvakt) Det var skit kallt ute, jag bar på en tung väska och en tung jävla kattbox med min älskade kisse som bara ville smita.. huvva, jag dog! Kämpade på som en dåre och kom tillslut ner till stan, skakade när jag kom till cleo, så tungt var det! Jobbade fram till fem sen gick jag på gina och köpte en tröja på rean, vilket jag ångrar som fan!!!! Den var skit ful när jag kom hem och eftersom den var på rean så kan jag inte byta den heller.. sjukt onödigt, bye bye fula tröja och hundra spenn åt helvete "/ menmen. Jag gjorde mig iordning och så kom pappa och hämtade mig, linda, tilda och malin utanför cleo vid kvart över sex :) Vi for först till max och köpte en sallad till mig sedan for vi vidare till kunne där vi hade klassfest :D och jag orkade inte dra allt om kvällen men jag hade skit kul :) riktigt lyckat blev det, alla blev alldeles för fulla men kul var det! Vi har skön klass ;) blev krogen och subway sen. Pappa var på stadshuset så jag satt mig där inne och surrade med vakterna medans jag väntade på han :) Sen tog vi en taxi hem. Tack alla för en sjukt rolig kväll :D loveli! bilder kommer :)


och grattis lisa som tog körkortet i fredags, viiie =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards