Direktlänk till inlägg 28 december 2009

måndag

Av matilda westlin - 28 december 2009 20:30

Hej!! Under hela den här dagen så har jag trott att det varit tisdag.. werid 8-) Men nu när jag precis pratat med Anton så sa han att det bara var måndag.. Snacka om att man blir dagvild av att jobba varje dag :o Men dagen har varit rolig! Jag har varit pigg och det har varit super mycket folk :D Fast imorse så missade jag första bussen så jag fick stå ute i snöovädret och vänta svin länge.. Jag ramlade även tre gånger påvägen ner.. USCH nu vill jag inte ha vinter längre! Nina och jag drack kaffe när jag kom till jobbet.. Jag dammsög sen körde vi igång!! Dagen har gått fort och varit rolig! Jag var även in på Carlings och bytte en tröja som Anton fick av mig i julklapp, till ett presentkort där :) Fanns ingen mindre.. :/ Sen var jag in på h&m och köpte två hårfärger.. Blev så sugen på att färga håret.. Jag skulle vilja ha oranget hår :D FINT!! Men jag köpte två mörkblonda hårfärger som jag tänker testa strax.. hihi jag älskar att exprementera med mitt hår :P Så vi får se hur det blir.. Förmodligen ingen skillnad eftersom jag redan har så mörkt hår men ändå roligt att göra nått.. Kanske blir liten skillnad.. Min utväxt försvinner nog iaf :) Så nu ska jag sätta igång med färgningen ;) Hörs sen!!


 


Jag var även hem till pappa efter jobbet! Han hämtade mig gullig som han är :) Åt middag där sen kom farmor förbi och gav mig en massa toapapper.. Haha det går verkligen åt här hemma.. HAHA jag vet inte vad jag gör men jag gör av med en rulle varenda dag, Anton blir tokig :D HAHA!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards