Direktlänk till inlägg 28 december 2009

:(

Av matilda westlin - 28 december 2009 22:32

Jag svarar på din kommentar här Elina!


Nej jag har inte hittat nån som kan ta hand om mina små älsklingar.. :( För er som inte vet så har jag två katter, Milla & Weezy.. Världens finaste!! <3 Men nu har vi märkt att Anton är jätte, jätte allergisk.. Det märks så himla tydligt nu när han är borta och jobbar sen när han kommer hem så kan han knappt andas och Milla hårar så himla mycket så det gör allt bara så mycket värre :( Weezy hårar ingenting, tack och lov! Men nu så måste jag hitta nått nytt hem åt mina fina, bästa älsklingar.. :( Åh, jag känner mig alldeles tom inuti! Katter är det bästa jag vet och jag älskar dom mer än allt annat! Jag vill att dom ska kunna bo hos nån som har tid för dom och är hemma mycket mera än vad jag och Anton är.. Nån som ägnar all tid åt älsklingarna.. Helst vill jag bara behålla dom.. Från börjar tänkte jag flytta ifrån Anton men nu när jag har haft tid att tänka efter så funkar det inte.. Så jag vill att nån jag verkligen litar på och vet är bra med djur kan ta hand om dom kan ha dom! Jag vill kunna hälsa på dom ofta och kanske t om att dom kan bli utekatter.. Det skulle dom må så mycket bättre av :) Mina fina små hjärtat<3 Det gör så ont när jag tänker på det men jag vet att dom kan få det bättre än vad dom har det nu.. Anton är allergisk men det är inte bara det.. Att vara katt och att bo i en lägenhet och bara få vara inne, vi är inte ofta hemma.. Båda jobbar mycket osv.. Så nån som har tid och bryr sig vill jag hitta! Det här är det jobbigaste jag nånsin varit med om.. :( blä, jag hatar det här!! Jag vet en tant som jag lärt känna genom JC som själv har katter som jag ska kolla med.. Det skulle vara toppen om dom kunde komma till en sån gullig tant som bara älskar sina katter mer än allt! Men vi får se hur det blir.. Just nu orkar jag inte ens tänka på det.. Jag vill bara ha dom så länge som det går!

 

Weezy<3

    


Milla<3       

       

  


Dom tillsammans<3 

  

 
 
maja

maja

29 december 2009 12:17

småisar :'(

http://mwtn.blogg.se

 
Sigrid

Sigrid

29 december 2009 13:50

Kan inte din mamma eller pappa ta hand om dom då? :o

http://sigridbergseje.webblogg.se

 
elina

elina

30 december 2009 05:20

Men gud vad tråkigt allt kan bli ! jag hoppas verkligen att du hittar något så slipper anton bli sjuk när han kommer hem :( jag ska kolla vidare men inte hört något än , ha det bra vännen!

http://elinaulander.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards