Alla inlägg under december 2009

Av matilda westlin - 10 december 2009 13:21

Godmorgon snyggingar! Idag har jag och Carro sovit svin länge!! Det var så himla skönt.. Vi gick och la oss vid halv ett igår men sen låg vi och surrade i två timmar så vi somnade inte förrns halv tre, haha! Hade världens sjukaste samtalsämne.. HAHA ROLIGT!!


Nu har vi precis fikat/ätit lunch, druckit kaffe osv.. Så vi ska ta och göra oss iordning så vi kommer ner på stan nångång :) haha klockan är redan halv två :p Men det är så skönt att inte stressa och bara ta allt som det kommer när man ändå är ledig :) Anton kommer även hem ikväll :) Var meningen att jag skulle vara med Jenny men det får vi ta en annan dag.. :( Anton och jag ska ut och äta ikväll sen  ska vi kika på Mammas pojkar :D JAG LÄNGTAR!!

Av matilda westlin - 10 december 2009 00:38

Det gick jätte bra at jobba på Jc också! Det var ganska lungt så jag passade på att träna på att sy jeans, haha jag kan fortfarande inte! Det där med att sy är inte min grej och jag kommer nog aldrig att lära mig :P


När jag slutade vid åtta så kom pappa och hämtade mig, vi for och köpte en pizza på Blå Gul sen vidare ner mot stan för att hämta upp Carro :) Sötisen hade handlat med sig en MASSA godis, chips och en julmust :) Så ikväll har vi kikat på tv, käkat en massa och surrat! MYS! Nu är vi båda svin trötta så vi ska gå och lägga oss! Stan imorgon :) GODNATT


 


HAHA vilken bild! Men vi var inte speciellt nyktra.. helt sjuk kväll 8-)

Av matilda westlin - 9 december 2009 13:47

Idag på förmiddagen så har jag jobbat på BVC.. Det var ett ganska kort pass så det var roligt! Många gulliga ungar som kände igen mig och blev glada när dom kom dit för sin andra spruta.. huga, småisarna :) Sen på lunchen så for mamma & jag och handlade hem lite mat.. Jag behöver egentligen storhandla men det får vi ta när Anton kommer hem! Så nu ska jag iväg till Jc och jobba ända till klockan åtta.. Sen får jag skjuts hem och då ska vi hämta upp Carro som ska sova över hos mig :) Skriver nått mer sen! Nu måste jag iväg..

Av matilda westlin - 8 december 2009 23:00

Jag läste precis Moas blogg och där var det en bild tillägnad åt mig, hahah så jävla rolig!! Men gud vad jag saknar dig nu stumpan! Tur du kommer hem snart!! JAG SAKNAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!!!!     

Av matilda westlin - 8 december 2009 22:32

Ännu en mysig kväll tsm med min alex! och FAN VAD SPÄNNANDE DESPERATE VAR!!!! Shitt vad jag skrek på slutet.. (haha jag tänkte först skriva vad som hände men kom sedan på att Jenny missade det ikväll) så hon får se det själv utan att jag skvallrat om vad som hänt ;) ååh, jag vill se nästa avsnitt nu!!!!


Nu har lillgumman iaf åkt.. Jag har även nyss surrat med Anton! Jag saknar honom så himla mycket <3 Men det går faktiskt superbra nu när han är borta och jobbar.. Jag jobbar ju själv så himla mycket så vi hinner ändå knappt ses även om han skulle vara hemma.. Det är mest nätterna tillsammans man saknar! Han ska även åka bort med grabbarna i helgen och åka skoter.. Så då kommer vi inte ses nått då heller. Men jag tror han kommer hem lite tidigare så får passa på att mysa då! Jag uppskattar vårat förhållande så himla mycket! Jag är så glad att jag har min Anton! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA!! Jag är inte ens svartsjuk nu när han är borta så mycket.. Så har jag alltid sagt förut, att jag aldrig skulle kunna ha en kille som är borta och jobbar såhär men det har verkligen inte varit nått problem för mig! Visst, jag saknar honom äckligt mycket men jag litar verkligen på han och det är inte värt att sitta och vara svartsjuk som bara orsakar bråk.. Så nejtack! Vi litar på varann och jag älskar han så himla mycket! MIN KILLE :D


well well, nu ska jag alldeles strax gå och sova.. Jag är brun som en pepparkaka! Men ska ta och ta en till insmörjning så jag blir ännu brunare ;) SOV GOTT ALLA! PUSS

Av matilda westlin - 8 december 2009 19:22

JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT!! fan vad jag jämt klagar på att jag är trött.. Men det är inte så konstigt, såsom jag jobbar.. Sju dagar i veckan.. Det är tufft! Men ikväll går jag och lägger mig senast elva, jag måste!! Nu kommer Alex hit och myser med mig! Det blir Desperate och så har jag gjort iordning fika.. Jag har skärt upp massa mango, päron, tagit fram kanelmackor, ost, skinka, tee osv.. Så det blir lungt och skönt ikväll! Imorgon ska jag träffa Carro efter att jag slutat jobba :) Jag saknar henne!!

Av matilda westlin - 8 december 2009 18:10

Imorse efter att jag var klar på vårdcentralen så tog jag en prommis hem till mormor & Helena :) Vi fikade, drack kaffe och bara myste på! Vid elva tog jag en tur på stan, inhandlade ett puder, sminborttagning, ansiktsvatten, läppgrej, dricka och snus! Sen köpte jag hårsnoddar åt både mig och Alex, haha slarvisar som tappar bort dom jämt! Gick sedan till hennes jobb där jag gav henne en bunt med snoddar ;) Sen vidare upp till jobbet! Mamma & jag åt lunch när jag kom fram sen jobbade vi på! Hela eftermiddagen då vi vaccinerade har varit snurrig! Det har varit för mycket personal och bara blivit tok av allt.. Men jag klarade av dagen ändå.. Pappa kom förbi en sväng och då var det en unge som skrek FARFAR till honom.. HAHHAA ROLIGT!!


Nu har jag precis duschat och smörjt in mig med brun utan sol, som är ett måste nästan varje dag ;) I alla fall i ansiktet.. Skönt att inte hålla på att sola längre :) Ikväll är jag jätte trött! Alexandra ska komma hit och joina mig en stund när det är Desperate :) Sen ska jag sova!! Blir en lång dag imorgon..

Av matilda westlin - 8 december 2009 08:05

GODMORGON! Idag är jag så fruktansvärt äckligt trött.. :( Jag skulle ha gått och lagt mig mycket tidigare igår.. Imorse när mamma ringde för att väcka mig så slog jag av telefonen säkert sju gånger men vaknade tillslut.. Så nu har jag precis tagit en snabbdusch, ska dricka lite tee sen gå iväg till vårdcentralen.. och när jag är klar där så ska jag gå ner till Helena och umgås med henne lite innan jag börjar jobba på bvc :) MEN JAG ÄR SÅÅ TRÖTT IDAG.. :/

Ovido - Quiz & Flashcards